משלוח עד הבית תוך 5 ימי עסקים

הדר

תוכן עניינים

גלישה בסמארטפון

חרדים מהרשת – כמה חרדים חשופים לאינטרנט?

החברה היהודית בכלל והחרדית בפרט מתמודדת לאורך כל ההיסטוריה עם אתגרים שונים, מבית ומחוץ. הקהילה החרדית, האמונה על התבדלות תרבותית, מעשית וכלכלית נחשפה בשני העשורים האחרונים לאיום חדש, השוכן בכל כף יד, שמאיים לנפץ בקלילות את כל חומות ההגנה שבנתה הקהילה. רשת האינטרנט.

בשנים האחרונות צצו חידושים כמו טלפון תומך כשר, טלפון כשר עם וויז וסמארטפון כשר. האם מדובר בהחרפה של הבעיה, או במציאת פתרון?

קרא עוד »

האם כדאי לקנות סמרטפון מחודש?

סמארטפון מחודש

לפני כמה שנים חברת ‘אפל’ הודתה באופן רשמי שהיא מייצרת את האייפון כך שהוא יעבוד פחות טוב לאחר כשנתיים – כדי לגרום לאנשים לקנות עוד אייפונים. בהמשך נחשף כי עוד חברות רבות עושות זאת, כמו סמסונג ו-LG. הוסיפו לכך את העובדה שבסופו של דבר טלפון נייד הוא מוצר די רגיש, ותגיעו למצב הנפוץ כיום – פלאפון חכם מוחלף כל שנה וחצי עד שלוש שנים.

אבל מה לכל המידע הזה ולסמארטפון מחודש? ומה עושים עם סמארטפון מחודש? האם הוא טוב כמו סמארטפון חדש? מה היתרונות ומה החסרונות של סמארטפון מחודש? תשובות לכל השאלות הללו תוכלו למצוא ממש בטקסט שאתם קוראים.

מה זה סמאטרפון מחודש

בואו נגיד שיש לכם סמרטפון, לצורך העניין סמארטפון סמסונג כשר. עכשיו נגיד שעברו שנתיים ואתם רוצים או צריכים לקנות סמארטפון מומלץ חדש. מה תעשו עם הסמארטפון הישן? אפשר לשמור אותו בארון למקרה שמשהו יקרה לסמארטפון החדש, אפשר לנסות מכור אותו ביד 2 או לזרוק לפח..

ואפשר גם למכור אותו למעבדה או חנות כמו ‘וייסטק’. המעבדה או החנות תשפץ את הפלאפון הישן – ותמכור אותו במחיר זול יותר. זה בדיוק סמארטפון מחודש. סמרטפון ישן שעבר שיפוץ וחידוש כך שניתן יהיה לשווק אותו מחדש.

מה עושים בסמארטפון מחודש

סמרטפון מחודש הוא זהה לסמארטפון חדש כמעט בכל עניין למעשה. אמנם הטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, להשתפר ולהתפתח – אבל גם הטכנולוגיה שהייתה לפני שנתיים או יותר היא לא כזו מיושנת. עם סמארטפון מחודש אפשר להשתמש בווייז, לקרוא מיילים ולהוריד אפליקציות (תלוי אם אתם קונים סמאטרפון רגיל או סמרטפון מסונן, וגם כשהוא כשר אז מה רמת הסינון).

היתרונות של סמארטפון מחודש

לסמארטפון מחודש יש לא מעט יתרונות. קודם כל, סמרטפון מחודש הוא זול יותר. הסיבה לכך היא שהתחרות בשוק הטלפונים החכמים היא גדולה, וכדי להתמודד מול טלפונים חכמים חדישים – סמארטפון מחודש חייב להיות במחיר אטרקטיבי.

יתרון נוסף שיש לסמארטפון מחודש הוא שהוא דומה לטלפון שהיה לכם ואתם מכירים. כדי להצדיק את עליית המחיר, חברות המייצרות טלפונים חכמים, כמו סמסונג למשל, משנות את העיצוב של המכשיר – מה שיוצר בלבול בתחילת תקופת ההחלפה. אם תקנו סמארטפון מחודש תוכלו להשתמש בדגם שהתרגלם אליו במשך שנים רבות – בלי לוותר על האיכות של השימוש.

מה החסרונות של סמארטפון מחודש

יחד עם זאת, לסמארטפון מחודש יש גם חסרונות, וזה לא יהיה הוגן מצדנו אם לא נתייחס אליהם באופן גלוי. סמארטפון מחודש בסופו של דבר יעבוד פחות טוב מסמארטפון חדש ועדכני. בנוסף, בשלב מסוים לא מיוצרים יותר עדכוני תוכנה לדגמים ישנים – מה שיכול לחשוף אתכם לווירוסים, אבל זה רק ישן ממש…

סמארטפון מחודש – למי מומלץ ולמי לא

סמארטפון מחודש לא מתאים לכל אחד. נוכל להגדיר סמארטפון מחודש בתור סמארטפון מומלץ עבור מי שאין ביכולתו להוציא סכומים של אלפי שקלים על טלפון נייד וחשוב לו שיהיה לו סמרטפון כשר ברמה גבוה. סמרטפון מחודש לא יהיה מומלץ למי שחשוב לו להשוויץ במכשיר ונהנה מכל סוג של חידוש וטכנולוגיה חדשה.

סיכום

לסיכום, זה לא משנה אם אתם מחפשים סמארטפון סמסונג, אייפון כשר או סתם סמארטפון מומלץ. אנחנו ממליצים לכם לבדוק את האפשרות של סמארטפון מחודש אצלנו ב-‘וייסטק’ ולחסוך מאות אם לא אלפי שקלים בקנייה של סמארטפון כשר חדש לילדים שלכם או עבור עצמכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דיל החודש!

מק"ט:11208

במקום  333

רק  290

כל החבר'ה שלי נהנים ומקבלים את הדילים למייל לפני כולם!

פסח כשר ושמח