משלוח עד הבית תוך 5 ימי עסקים

הדר

תוכן עניינים

גלישה בסמארטפון

חרדים מהרשת – כמה חרדים חשופים לאינטרנט?

החברה היהודית בכלל והחרדית בפרט מתמודדת לאורך כל ההיסטוריה עם אתגרים שונים, מבית ומחוץ. הקהילה החרדית, האמונה על התבדלות תרבותית, מעשית וכלכלית נחשפה בשני העשורים האחרונים לאיום חדש, השוכן בכל כף יד, שמאיים לנפץ בקלילות את כל חומות ההגנה שבנתה הקהילה. רשת האינטרנט.

בשנים האחרונות צצו חידושים כמו טלפון תומך כשר, טלפון כשר עם וויז וסמארטפון כשר. האם מדובר בהחרפה של הבעיה, או במציאת פתרון?

קרא עוד »

למה משמשת מצלמת רשת?

מצלמת רשת

במאה האחרונה, מצלמות נעשו משהו שבשימוש שוטף של כמעט כל אחד. החל ממצלמות פילם שהיו מוגבלות בצילומים ולקח המון זמן עד התוצאה של התמונה, ועד למצלמות שנמצאות במכשירים החכמים של כולנו, ומאפשרות איכות וקצב צילום מהירים וטובים משאפשר לתאר. בשלב מסוים, הבינו אנשים שניתן להשתמש בטכנולוגיה בשביל תצוגה חיה – כלומר תצלום המועבר דרך האינטרנט בעת הצילום ממש – דבר זה נקרא מצלמת רשת.

סוגי מצלמות הרשת

יש סוגים שונים ומגוונים של מצלמות רשת. המשותף לכולן, כמובן, הוא שהן משדרות את הצילום באופן חי ודרך האינטרנט. מלבד זאת, הן מגיעות בצורות וגדלים שונים. חלקן נמצאות כבר בתוך מכשירים דיגיטליים – מחשב נייד, פלאפון חכם ואפילו טאבלט – וחלקן חיצוניות למכשירים אלה ומתחברות או באמצעות חיבור חיצוני, או באמצעות חיבור בלוטות’.

השימושים השונים כיום במצלמות רשת

כיום משתמשים במצלמות רשת לדברים שונים ומגוונים. שני שימושים עיקריים הם או לשיחות וידאו במיוחד בעידן הקורונה, אפליקציות שמחברות בין אנשים השתמשו בעיקר במצלמות רשת. העברה של שיעור, שיחה עם חבר או אפילו פגישת עבודה נעשו ברחוק, באמצעות שידור חי של המשתתפים אחד לשני. משתמשים במצלמות רשת בשביל העברת מופעים בשידור חי לקהל רחב, או אפילו ניהול שיחות בין אנשים פרטיים במהלך היום. המצלמה מאפשרת תחושת נוכחות של כל הגורמים יחד, ומחברת ביניהם. שימוש נוסף הוא למצלמות הבטחה וגישה אונליין לצילומים. למשל בעל חנות יכול קח לעקוב אחרי העבודה של העובדים ולראות בלייב מה שהם עושים.

לסיכום…

מצלמות רשת זה דבר המחבר בין אנשים, ומאפשר תשדורת חיה של מגוון דברים בכל רגע נתון, הכל באמצעות הרשת. כל מה שצריך זה לשים מצלמה כזו אל מול האירוע ולהתחיל את השידור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דיל החודש!

מק"ט:11208

במקום  333

רק  290

כל החבר'ה שלי נהנים ומקבלים את הדילים למייל לפני כולם!

פסח כשר ושמח