משלוח עד הבית תוך 5 ימי עסקים

הדר

תוכן עניינים

גלישה בסמארטפון

חרדים מהרשת – כמה חרדים חשופים לאינטרנט?

החברה היהודית בכלל והחרדית בפרט מתמודדת לאורך כל ההיסטוריה עם אתגרים שונים, מבית ומחוץ. הקהילה החרדית, האמונה על התבדלות תרבותית, מעשית וכלכלית נחשפה בשני העשורים האחרונים לאיום חדש, השוכן בכל כף יד, שמאיים לנפץ בקלילות את כל חומות ההגנה שבנתה הקהילה. רשת האינטרנט.

בשנים האחרונות צצו חידושים כמו טלפון תומך כשר, טלפון כשר עם וויז וסמארטפון כשר. האם מדובר בהחרפה של הבעיה, או במציאת פתרון?

קרא עוד »

מה עדיף פלאפון תומך כשר או סמרטפון כשר?

פלאפון כשר

יותר ויותר אנשים ונשים מגלים שהם חייבים להחזיק טלפון נייד לחיי היומיום שלהם. גם אצלינו בציבור החרדי חודרת ההבנה שאי אפשר להסתדר כיום ללא מכשיר סלולרי בעולם העסקים(וגם אם אפשרי – אז קשה מאוד). אבל במקביל, יש לא מעט תכנים שהציבור הזה לא רוצה להחשף אליהם. כדי לאפשר את השימוש במכשיר הסלולריים – פותחו באופן מיוחד טלפונים כשרים.

אבל את כל זה אתם כבר יודעים, אז למה אנחנו מספרים לכם את זה? ובכן, רבים מהלקוחות שלנו מתקשים להחליט מה הם מעדיפים – פלאפון כשר, פלאפון תומך כשר, או בכלל סמארטפון מוגן לצרכי פרנסה. ריבוי האפשרויות וההבדלים הדקים בשמות יוצרים לא מעט בלבול. גייסנו את מיטב המומחים שלנו, וייסטק – סלולר ופתרונות תקשורת, כדי לעשות לכם סדר בסוגיה. שנתחיל?

מה זה פלאפון כשר?

מי שקונה פלאפון כשר מקבל למעשה מכשיר מאוד דומה לטלפון הביתי והמוכר, למעט העובדה שמדובר במכשיר נייד. במכשיר מסוג פלאפון כשר אין שום פונקציות חוץ מאשר הודעות ושיחות לקווים שאושרו על ידי ‘ועד הרבנים’. בנוסף, בפלאפון כשר אפשר להשתמש רק בסים כשר. פלאפון כשר מוכר בעיקר בזכות דגמי ה-‘נוקיה’ הוותיקים.

מה זה תומך כשר

מכשיר פלפאון תומך כשר הוא קצת יותר “פתוח” מפלאפון כשר, אבל עדיין “סגור” יותר מסמארטפון מוגן. למעשה מדובר בסוג של פתרון ביניים. בפלאפון תומך כשר אפשר להשתמש גם עם סים לא כשר וגם עם סים כשר, אבל אין אפשרות לגלוש איתו באינטרנט.

בפלאפון תומך כשר יש יותר אפליקציות מובנות, כמו לוח שנה, מצלמה ועוד. מכשירי תומך כשר ניתן לראות בעיקר בחברות כמו ‘ניופון’.

מה זה סמארטפון מוגן?

טלפון חכם מוגן הוא למעשה הפתרון הכי מקל מבין כל הפתרונות למכשירים מסוננים. גם בסמארטפון מוגן אפשר להשתמש גם בסים לא כשר, כמו בפלאפון תומך כשר ובניגוד לפלאפון כשר. סמרטפון מוגן מוכר בציבור בעיקר בדמות מכשירי ‘סמסונג’ וכמובן האייפון של ‘אפל’.

בסמרטפון מוגן יש אפשרות לגלוש באינטרנט מסונן מתכניים בעייתים כמו מיניות ואלימות, והוא מגיע עם חנות אפליקציות ייעודית. כל האפליקציות בחנות עברו סינון ופיקוח, כמו וייז, ווצאפ ואפליקציות הבנקים השונות.

מה עדיף – פלאפון כשר, תומך כשר או סמארפון מוגן?

קצת קשה לתת עצה למי שלא שמעת את הסיפור הפרטי שלו, ולכן אנחנו לא יכולים לומר לכם באופן אישי מה סוג הסלולרי המוגן שהכי מתאים לכם. כמובן, שאדם שאין לו צורך בסמארטפון לצרכי פרנסה עדיף שיחזיק פלאפון כשר.

אם בכל זאת יש לכם צורך או רצון לשמוע מוזיקה ולהשתמש במצלמה – פלאפון תומך כשר הוא הפתרון בשבילכם. ובסופו של דבר, מי שזקוק למכשיר סלולרי לצרכי פרנסה – סמרטפון מוגן הוא הפתרון הכי נכון בשבילו. אתם מוזמנים לעשות את השיקולים שלכם ולהתייעץ עם המומחים שלנו בחנות או בשיחת טלפון.

סיכום

תחום הטלפונים החכמים המוגנים הולך ומתפתח בשנים האחרונות, ההכרח לא יגונה, מי שנאלץ להחזיק סמארטפון לצרכי פרנסה חובה עליו לדאוג שהוא יהיה חסום למראות אסורים ופגעים רוחניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דיל החודש!

מק"ט:11208

במקום  333

רק  290

כל החבר'ה שלי נהנים ומקבלים את הדילים למייל לפני כולם!

פסח כשר ושמח