משלוח עד הבית תוך 5 ימי עסקים

הדר

תוכן עניינים

גלישה בסמארטפון

חרדים מהרשת – כמה חרדים חשופים לאינטרנט?

החברה היהודית בכלל והחרדית בפרט מתמודדת לאורך כל ההיסטוריה עם אתגרים שונים, מבית ומחוץ. הקהילה החרדית, האמונה על התבדלות תרבותית, מעשית וכלכלית נחשפה בשני העשורים האחרונים לאיום חדש, השוכן בכל כף יד, שמאיים לנפץ בקלילות את כל חומות ההגנה שבנתה הקהילה. רשת האינטרנט.

בשנים האחרונות צצו חידושים כמו טלפון תומך כשר, טלפון כשר עם וויז וסמארטפון כשר. האם מדובר בהחרפה של הבעיה, או במציאת פתרון?

קרא עוד »

איך הופכים סמרטפון לכשר לשימוש לצרכי פרנסה?

סמארטפון מוגן

בעולם הטכנולוגי שאנחנו חיים בו, קשה להסתדר בלי טלפון נייד חכם – סמארטפון. ספרי המפות עברו לוויז ולגוגל מפות, הדואר עבר למייל וכבר כמעט ואי אפשר למצוא טלפנונים ציבוריים ברחוב. אבל מה יעשה מי שרוצה להיזהר מהסכנות השונות שיש בסמראטפון?

בגלל שיש לא מעט אנשים שמבינים את הצורך בטלפון חכם אך מודעים גם לסכנות ולפיתויים שבו – ניתן למצוא היום פלאפון מוגן. אבל למה בכלל אנחנו צריכים טלפון חכם בחיינו? ומה הן הסכנות שיש באינטרנט? איך סינון תוכן עובד ומה אפשרויות הסינון הקיימות?

מה השימושים החשובים שיש לאנשים בסמרטפון?

פלאפון כשר מאפשר לנו לנהל את חיינו הבוגרים באופן קל ופשוט יותר. למשל, במקום לחכות בתור לטלפון ציבורי או לקבל שיחות רק בבית או בעבודה – פשוט מחזיקים פלאפון סמסונג כשר. דוגמא נוספת אפשר לראות באייפון כשר, שיכול להחליף את השעון הקלאסי שכולנו מכירים, בין אם מדובר בשעון מעורר ובין אם מדובר בשעון יד. כיום אנשים בוגרים חייבים סמרטפון כדי להסתדר בעולם.

הסכנות שיש באינטרנט – תכנים בעייתיים והתמכרות

האינטרנט הוא “כיכר העיר” החדשה, ואפשר למצוא הכל מהכל – החל משיעורי תורה ועד פיצ’פקעס שילדים אוהבים. אבל כמו בכיכר העיר האמיתית, גם באינטרנט אפשר לרכוש, לצרוך ולהתמכר לחומרים מסוכנים.

אכן עם כל האפשרויות שהסמארטפון פותח, מגיעות גם סכנות. פלאפון כשר יכול לסייע לכם בחסימה של תכנים בעייתים מכל סוג. פלאפון סמסונג כשר או אייפון כשר יכולים גם לסייע לצמצם ואפילו למנוע מצבים של התמכרות לשימוש בטלפון הניד או לצריכה של תכנים בעייתים.

מה סינון תוכן עושה

פלאפון כשר הוא למעשה פלאפון רגיל לכל דבר ועניין, למעט העובדה שמותקנת בו תוכנת סינון. סינון תוכן מאפשר לכם להנות מכל היתרונות של הסמרטפון, תוך הימנעות מקסימלית מהסכנות הכרוכות בשימוש בו. פלאפון סמסונג כשר שמותקנת בו תוכנת סינון תוכן יכול לאפשר לכם לקרוא מיילים מהעבודה – בלי לחשוש מתכנים בעייתים באינטרנט.

מה אפשרויות הסינון הקיימות בשוק לסמרטפון:

לכל אדם יש את החוזקות והצרכים שלנו. היצרנים מודעים לכך, ומשווקים תוכנות סינון ברמות חומרה שונות, כך שכל אדם יוכל להמשיך להסתדר בעולם – שנהיה יותר ויותר טכנולוגי ויותר ויותר תלוי בסמארטפון. אלו רק חלק מאפשרויות הסינון הקיימות בשוק לסמרטפון כשר:

  • סינון המאפשר גישה רק לווייז ומייל.
  • סינון המאפשר גישה והורדה רק של אפליקציות מסויימות.
  • סינון בעל חנות אפליקציות מורחבת אך מסוננת.
  • סינון שנותן גישה גישה לאינטרנט עם חסימה, למעט לאתרי עבודה.
  • סמארטפון רגיל למעט חסימה של אתרי בילוי ותכנים פוגעניים.

סיכום

כיום יותר ויותר אנשים נאלצים להחזיק בסמארטפון מסונן לצרכי פרנסה. פלאפון סמסונג כשר מאפשר לכם להנות מכל העולמות – מכשיר חכם על כל יתרונותיו, יחד עם הגנה חסרת פשרות מפני תכנים בעייתים. אייפון כשר יכול עזור גם למי שחושש מהתמכרות למכשיר, גם לא לאתרים בעייתים אלא לאתרים מותרים כמו אתרי חדשות.

סינון תוכן הוא הכרח לכל מי שרוצה לשמור על עצמו בזמן השימוש בטלפון החכם. הרמות השונות של הסינון מאפשרות לכם להחזיק פלאפון כשר בלי להתפשר על חומרת הסינון או על השימושים השונים שניתן לעשות בו. כל אדם יכול למצוא כיום בדיוק את הטלפון החכם שמתאים לו ברמת הסינון הנכונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דיל החודש!

מק"ט:11208

במקום  333

רק  290

כל החבר'ה שלי נהנים ומקבלים את הדילים למייל לפני כולם!

פסח כשר ושמח