משלוח עד הבית תוך 5 ימי עסקים

הדר

תוכן עניינים

גלישה בסמארטפון

חרדים מהרשת – כמה חרדים חשופים לאינטרנט?

החברה היהודית בכלל והחרדית בפרט מתמודדת לאורך כל ההיסטוריה עם אתגרים שונים, מבית ומחוץ. הקהילה החרדית, האמונה על התבדלות תרבותית, מעשית וכלכלית נחשפה בשני העשורים האחרונים לאיום חדש, השוכן בכל כף יד, שמאיים לנפץ בקלילות את כל חומות ההגנה שבנתה הקהילה. רשת האינטרנט.

בשנים האחרונות צצו חידושים כמו טלפון תומך כשר, טלפון כשר עם וויז וסמארטפון כשר. האם מדובר בהחרפה של הבעיה, או במציאת פתרון?

קרא עוד »
פלאפון כשר

מה זה טלפון כשר?

ככל הנראה עבור אנשים חילוניים מדובר במונח פחות מוכר או לא מובן, מה זה אוכל? פלאפון שאוכלים אותו? למה הוא צריך להיות כשר? אך זה

קרא עוד »

מה מיוחד באוזניות JBL ואיזה מהם מומלצות?

אוזניות JBL

מעטים האנשים אשר עדיין משתמשים באוזניות עם חוט, ניתן למצוא היום מגוון ענק של אופציות לאוזניות אלחוטיות איכותיות ומרשימות למדי. האוזניות של JBL הפכו בולטות במיוחד בשוק, בזכות מגוון יתרונות ויכולות שהופכות את הבחירה בהן למשתלמת במיוחד. הינה מה שאתם צריכים לדעת על הייחודיות של אוזניות JBL ולמה גם אתם צריכים כאלו לעצמכם.

מה מיוחד דווקא בJBL?

איכות לא מתפשרת

אין סיבה לרכוש אוזניות עם סאונד בינוני, או כאלו שנהרסות במהירות ולא שוות שום השקעה, כשבוחרים באוזניות כמו של JBL, מקבלים תמורה מעל ומעבר, סאונד ברמה גבוהה, פיצ׳רים נלווים לנוחות שימוש במצבים שונים ומגוון של דגמים שיאפשרו לכם לעשות בחירה המותאמת לצרכים ולטעם האישי שלכם. ניתן להשקיע באוזניות בטווח מחירים רחב אבל המיוחדות של האוזניות האלו שהחל מ90 שקל תוכלו לרכוש אוזניות באיכות שמע פצצה!

עיצוב נכון

הייחודיות של אוזניות אלו היא בעיקר בעיצוב המדויק והנכון שלהן, מדובר באוזניות סיליקון עגולות אשר נכנסות בקלות רבה לאוזן, יש אנשים שאף לא מרגישים את הנוכחות של האוזניות האלו כלל. השימוש באוזניות נעשה בעזרת לחיצה פשוטה על הכפתור שבמארז הטעינה, חיבור בלוטת׳ לטלפון החכם שלכם ואור בכל חיבור לסימון.

מגוון דגמים ומטרות לאוזניות

בנוסף לעיצוב מרשים ונוח, תוכלו למצוא איכויות רבות במוצר שהופכים אותו לכל כך נחשק, סאונד עוצמתי, כפתורים לעצירת המוזיקה ומענה לשיחות בקלות, פונקציה לסינון רעשים וזמן סוללה ארוך שמאפשר לכם ליהנות מהשימוש באוזניות לאורך זמן רב מבלי הצורך לעצור להטענות תכופות מידי. לכל אוזניה יש פונקציה וייחודיות למטרות שלה.

אז על איזה אוזניות אנחנו ממליצים?

תלוי במטרה שלכם, אם זה לשמיעת מוזיקה בריצה או ספורט שאז המטרות החשובות הן: ישיבה נוחה באוזן שלא יפול, בלי חוט כדי לא להפריע בחיבור לטלפון, בס חזק כדי לשמור על קצב טוב, אז אוזניות JBL דגם 125 BT יכולים להתאים. אם אתם אוהבים סאונד חזק עם מסנן רעשים איכותי, ומיועד בעיקר לישיבה בבית, אז אוזניות קשת T500 יכולות לרוץ ואם המטרה היא מחיר זול ואוזניות יפות ונוחות אז אוזניות דגם C100 מתאימות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דיל השבוע!

כל החבר'ה שלי נהנים ומקבלים את הדילים למייל לפני כולם!

פסח כשר ושמח