משלוח עד הבית תוך 5 ימי עסקים

הדר

תוכן עניינים

גלישה בסמארטפון

חרדים מהרשת – כמה חרדים חשופים לאינטרנט?

החברה היהודית בכלל והחרדית בפרט מתמודדת לאורך כל ההיסטוריה עם אתגרים שונים, מבית ומחוץ. הקהילה החרדית, האמונה על התבדלות תרבותית, מעשית וכלכלית נחשפה בשני העשורים האחרונים לאיום חדש, השוכן בכל כף יד, שמאיים לנפץ בקלילות את כל חומות ההגנה שבנתה הקהילה. רשת האינטרנט.

בשנים האחרונות צצו חידושים כמו טלפון תומך כשר, טלפון כשר עם וויז וסמארטפון כשר. האם מדובר בהחרפה של הבעיה, או במציאת פתרון?

קרא עוד »
פלאפון כשר

מה זה טלפון כשר?

ככל הנראה עבור אנשים חילוניים מדובר במונח פחות מוכר או לא מובן, מה זה אוכל? פלאפון שאוכלים אותו? למה הוא צריך להיות כשר? אך זה

קרא עוד »

סמארטפונים 2024: איך לבחור את המכשיר הטוב ביותר?

סמארטפונים 2024

 

סמארטפונים 2024: איך לבחור את המכשיר הטוב ביותר?

שנת 2024 הגיעה, והיא מביאה איתה גל חדש של סמארטפונים מדהימים. בין אם אתם מחפשים את המכשיר החזק ביותר, בעל חיי הסוללה הארוכים ביותר או המצלמה האיכותית ביותר, יש לנו את כל מה שאתם צריכים לדעת.
בנוסף, אנחנו מביאים לכם שורה של טיפים מצויינים לבחירת הסמארטפון המתאים ביותר עבורכם. אז קראו את המאמר היטב ושיהיה לנו בהצלחה!

איך בכלל יודעים איזה סמארטפון הכי מתאים לי?

כל אחד יודע שהיציע הסמארטפונים בשוק כבר שנים לא קטן ומשנה לשנה הוא רק גדל יותר ויותר, אז איך ניתן לדעת איזה אחד הכי טוב עבורי ויתן לי את התמורה הכי טובה לכסף? כדי לענות על זה הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא להבין מה השימוש שלנו בפלאפון. לכל סמארטפון יש מעלות וחסרונות והבנת השימוש שלנו יעזור לנו לבחור את הכי טוב עבורינו.
לדוגמה, מה אנו עושים ביום יום? האם אתם במשרד כל היום (עם מטען צמוד) או כל היום ברחוב ורק בלילה יכולים להטעין את הפלאפון? האם אתם מצלמים המון בפלאפון ומעלים לרשתות חברתיות? אולי אתם אדריכלים שמראים ללקוחות שירטוטים תוך כדי סיבובים באתר בנייה?
אדם שכל היום משתמש בפלאפון ולא צמוד לרכב או משרד, יחפש את הפלאפון עם חיי הסוללה הארוכים ביותר, בלוגר ירצה מצלמה טובה במיוחד, אדריכל כנראה לא יכול לוותר על עט לשרטוט על המסך, ומישהו שעורך הרבה סרטונים חייב מעבד חזק במיוחד. שומרים הרבה קבצים? מה כמות הזכרון שאתם צריכים?
ועכשיו לתהליך עצמו.

שלבים לבחירת הפלאפון המושלם עבורכם.

  1. הגדירו את הצרכים שלכם:

אתם ביומיום במשרד? ברחוב? עורכים הרבה סרטונים? זקוקים למשהו קומפקטי שלא יציק לכם בכיס? מצלמה איכותית זה המאסט שלכם?

  1. קבעו תקציב:

סמארטפונים יכולים לנוע במחירים שונים, החל מכמה מאות שקלים ועד אלפי שקלים. חשוב לקבוע תקציב מראש כדי לא להוציא יותר מדי. אם אין מגבלת תקציב מעולה, אבל אחרת, בלי לקבוע מראש כמה תוציאו, לא תצאו ראש.

  1. השוו בין פלאפונים:

אחרי שאתם יודעים פחות או יותר מה הם הדברים החשובים לכם, תצמצמו ל2-3 דגמים שבאים בחשבון ותערכו ביניהם השוואה.

טיפ בונוס:

אל תתביישו לבקש עזרה מאנשי מקצוע בחנות. הם יוכלו לעזור לכם לבחור את הסמארטפון המתאים ביותר עבורכם.

המכשירים המובילים בשוק.

כדי להקל עליכם את תהליך הבחירה, ריכזנו עבורכם את שמות המכשירים המובילים והמתקדמים ביותר:

  • iPhone 15 Pro Max: סוללה 4422 אמפר, עד  1TB נפח אכסון, רזולוציה גבוהה לוידאו בVR (רלוונטי רק למשקפיים של אפל שיושקו בהמשך השנה) וחידוש מעניין הוא התראת תאונות באמצעות לווין.

    החסרון שלו? המחיר. תג המחיר לדגם הפרו מקס עומד על כ 7,500 ₪
  • Galaxy S24 Ultra: סוללה 5,000 אמפר, עד 1TB נפח אחסון, העדכון המעניין מהגרסה הקודמת היא מעבר לעטיפת טיטניום בדומה לאייפון פרו מקס, ושילוב רציני של פיצ'רים של AI בכל המכשיר.
  • Asus ROG Phone 8: המכשיר הזה מיועד בגדול לגיימרים ולאנשים הזקוקים למעבד עוצמתי במיוחד ויכולים להרשות לעצמם את מחירו הגבוה.

בתוך החברות האלו תוכלו למצוא פלאפונים רבים נוספים עם נתונים שונים לפי הצורך שלכם. ומכאן לעוד שלושה פלאפונים של חברות שונות, שלא נופלות מבחינת נתונים, אבל המחיר כמעט חצי! מומלץ למי שמעוניין בפלאפונים מעולים במחירים נוחים.

 

    • Google Pixel 8 Pro: גודל זכרון RAM 12 GB, סוללה בקיבולת של 5,050 אמפר, מצלמות איכותיות וצילום וידאו 4K פלאפון מעולה במחיר של כ3,600 שקלים.
  • Asus ROG Phone 8: עוד פלאפון מעולה במחיר מצויין של החברה הסינית שכבר צברה שם דבר בעולם הסמרטפונים. מחיר מעולה לפלאפון עם נפח אחסון עצום של 1TB וסוללה של 5,000 אמפר.
  • OnePlus 12 5G: האחרון לרשימה הזאת, גם הוא של חברה סינית. פלאפון איכותי במיוחד  עם הסוללה הגדולה ביותר בקטגוריה. נפח אחסון של 512 GB ו12 GB זיכרון רם. באמת פלאפון מעולה במחיר מושלם.

סיכום

בחירת הסמארטפון המושלם עבורכם תלויה בצרכים האישיים ובתקציב שלכם. קחו בחשבון את הפרמטרים שהוזכרו במאמר, עשו מחקר נוסף ובחרו את המכשיר שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר.

שתהיה לכם רכישה מוצלחת!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דיל השבוע!

כל החבר'ה שלי נהנים ומקבלים את הדילים למייל לפני כולם!

פסח כשר ושמח